Subject: Ed: küsimused
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 09:29:34 +0300

Saatja: Ilona Garder <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 14. august 2024 11:09
Adressaat: Janne Sepp <[email-masked]>
Koopia: Hendrik Ülpre <[email-masked]>
Teema: küsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan meeldiva vestluse eest.

Palun, kas saate vastata järgmistele küsimustele:

1.	Millist ribakoodi tüüpi(e) on jae- ja haiglaapteekides kasutusel
ravimite käitlemisel?

Kas need neli: EAN 13, EAN 128, QR code, 2D data matrix või on midagi
lisaks?

2.	Kas saate anda andmeid mitu ravimipakendit käitlevad
haiglaapteegid aastas haigla lõikes? Kümme suuremat.
3.	Mis on teie andmetel enamlevinud ravimpakendi välismõõt?
4.	Kas saate edastada andmeid haigla apteekide ravimite lao pindalade
kohta? Kümme suuremat.
5.	Kas saate anda andmeid laopindade renovatsiooniaasta kohta. 10
suuremat haigla apteeki.

Ette tänades

Ilona Garder

T+372 601 4140

M+372 514 4311

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

BaltiIntermed

Balti Intermed OÜ

Tartu mnt. 84D

Tallinn 10112, Estonia

 <http://www.intermed.ee/> www.intermed.ee